Ochtendtour vanuit Tokio: sushi maken en naar de Tsukiji-vismarkt

4h30
’s Ochtends
Over deze activiteit
Uw ochtendtour met sushi-thema begint bij busterminal Hamamatsucho in Tokio. Daar ontmoet u uw gids en gaat u met de metro maar de Tsukiji-vismarkt, 's werelds grootste vis- en zeevruchtenmarkt en een van de grootste groothandelsmarkten van welke aard dan ook.
De markt is opgesplitst in een overdekte markt, het groothandelsgedeelte dat is voorbehouden aan bezoekers, en de buitenmarkt, het verkoopgedeelte met eetkraampjes, restaurants en winkels waar Japans keukengerei wordt verkocht. Met uw gids blijft u ongeveer 45 minuten op de buitenmarkt en slentert u langs de vele kraampjes met exotische vis en krijgt u meer informatie over de soorten vis waarmee u later zult werken in de kookles.
Vervolgens gaat uw tour verder naar een populair sushirestaurant waar u een workshop sushi maken gaat volgen. Deze kookschool is populair bij zowel de lokale bevolking als bezoekers, en uw gids zal de instructies van uw leraar vertalen.
Leer de kunst van het sushi maken - zowel rolletjes als nigiri - voordat u plaatsneemt om zelf uw eigen creaties te proeven tijdens de lunch.
Uw tour eindigt bij de ingang van station Tsukiji, waar uw gids u de weg kan wijzen naar de door u gewenste locatie.
Inclusief
  • Enkele reis met de metro naar de Tsukiji-vismarkt
  • Sushi maken klasse
  • Lunch (de sushi gemaakt in de klas)
  • Lokale gids
Niet inclusief
  • Hotel ophalen en wegbrengen
  • Vervoer na de cursus sushi maken
  • fooien
Aanvullend
  • U ontvangt (afhankelijk van beschikbaarheid) binnen 48 uur na de boeking een bevestiging
  • Opmerking: de tonijnveiling en de binnenmarkt zullen niet op deze tour worden bezocht
  • Tijdens de sushi-les kun je in groepen worden geplaatst met inwoners van Tokio of andere bezoekers
  • Geen vegetarische optie beschikbaar
  • De locatie van de sushi-klasse kan worden gewijzigd in Ginza; in dit geval neem je met je gids het openbaar vervoer naar Ginza en eindigt de tour in Ginza na de les
Kenmerken
Toerisme
90% Cultureel
75% Origineel
20%